מיכה בלום - תכנון והקמת תחנות רדיו מקצועיות ומערכות קול - Micha Blum - Broadcast Design
דף בית מוצרים חברות מיוצגות לקוחות/פרוייקטים קישורים צור קשר מי אנחנו facebook  whatsapp  
 

  מיקסר דיגיטלי

מיקסר דיגיטלי

PreSonus

StudioLive 16.0.2
המיקסרים הדיגיטליים 24.4.2 וה 16.4.2 שינו את המשחק, כאשר סיפקו ביצועים מדהימים וקלות תפעול עבור מחיר נפלא. כעת חברת PreSonus ארזה את אותה איכות האודיו, ביצועים וההתממשקות החלקה לתוכנה לתוך חבילה קטנה אף יותר עם מחיר נמוך יותר.


בגודל של 397 X 406 מ"מ, ה StudioLive 16.0.2 הוא מיקסר 16 ערוצים אשר מציע 8 ערוצי מונו ו 4 ערוצי סטריאו ומספק 12 מגברי קדם Class A מסוג XMAX™.
אך אל תתנו לגודל הזה לשטות בכם. ה 16.0.2 עמוס באפשריות ובכוח עיבוד, ויורש את אותה צורת העבודה ואת עיצוב משטח העבודה הקל לשימוש מהמיקסרים הגדולים יותר מסדרת StudioLive, נשמע בדיוק באותה האיכות, עם אותם ממירים דיגיטליים HD בעלי טווח הדינמי הרחב.
ה StudioLive 16.0.2 משלב ממשק FireWire ומגיע עם תוכנת ההקלטה Capture™, עם תוכנת ההקלטה וההפקה Studio One Artist™ ועם תוכנת השליטה הדו כיוונית Virtual StudioLive (VSL). תוכנת VSL מצידה, משלבת טכנולוגיית המדידה Smaart, אשר עוזרת לנתח ולכוון את המיקס הראשי.
יותר מזה, תוכל לשלוט למעשה בכל אפשרות במיקסר תוך שימוש ב iPad באמצעות תוכנת StudioLive Remote, ולשלוט ב Aux (למוניטורים) דרך iPhone באמצעות תוכנת QMix™. שניהם זמינות להורדה בחינם ב Apple App Store.
130 מעבדי סיגנל איכותיים בקצות אצבעותיך
ה Fat Channel שב 16.0.2 עמוס בקומפרסורים, לימיטרים, gate, היפוך קוטביות, פילטר ו EQ חצי פרמטרי. שני מנועי אפקט סטריאו דיגיטליים עם רזולוציית 32-bit floating point מספקים אפקטי דיליי וריברב שבאמת ניתנים לשימוש. ולא סתם אפקטים, אפקטיים ברמה שהייתם מצפים ממכשירי אפקטים חיצוניים עם תג מחיר של $600.
ה StudioLive 16.0.2 גם כולל EQ גראפי 31 תדרים סטריאו על היציאות הראשיות על מנת שניתן יהיה לפצות על בעיות אקוסטיות ותגובת מערכת ההגברה.
בנוסף, הצצה לצדו האחורי של המיקסר חושפת תכונה שאינה קיימת במיקסרים הגדולים יותר של הסדרה: כניסה ויציאת Midi. באמצעות Midi אפשרי להעלות סצנות מהזיכרון, לשלוט בעוצמה הראשית ועוצמת אפקטים ואף להשקיט את האפקטים בין השירים – הכול תודות לשליטת Midi.
בניית מיקס טוב היא המשימה של כל סאונדמן. למרבה המזל, משימה זו קלה בהרבה עם ה StudioLive 16.0.2 מאחר ותוכנת ה VSL המצורפת כוללת את מודול Spectra בעל טכנולוגיית Smaart Measurement Technology™ של חברת Rational Acoustics.
ה Spectra כולל את אנלייזר בזמן אמת (RTA) ואת ה Spectrograph אשר מתמזג אל ה EQ הגראפי של היציאה הראשית. זה עושה את מטלת כיוון המערכת קלה יותר מאחר ואתה רואה מה שהאוזניים שלך שומעות. רוצה לדעת איזה תדר גורם לתוף הבאס שלך להישמע כמו גלגל עם פנצ'ר? באמצעות אופציית Solo In Place של ה StudioLive 16.0.2 תוכל לבודד ולצפות בהיענות התדרים רק של הערוץ הזה.
והחשוב מהכול, אין לך צורך בתואר בהנדסה על מנת להשתמש ב VSL עם Smaart.
8 כניסות מיקרופון / Line כל אחת עם:


פראמפ Class A מסוג XMAX™
כניסות מיקרופון XLR ו Line בחיבור ¼”
פיידר מדויק באורך 60 מ"מ

4 ערוצי כניסת סטריאו Line, כל אחד עם:
פראמפ Class A מסוג XMAX™ (ערוצים 9, 11, 13 ו 15) בחיבור XLR
כניסות מאוזנות בחיבורי PL ¼” (ערוצים 9-16)
כניסות לא מאוזנות בחיבורי RCA (ערוצים 13-16)
פיידר מדויק באורך 60 מ"מ (4 סטריאו)
4 שליחות Aux (עם אופציית Pre / Post Fader)
2 שליחות אפקטים
2 מעבדי אפקטים דיגיטליים ב 32 Bit עם תוכניות Reverb ו Delay הניתנות לכיוון
עיבוד Fat Channel על כל הערוצים הכולל:
EQ חצי פרמטרי
קומפרסור
אקספנדר
לימיטר
היפוך קוטביות (בערוצי קדם מגבר בלבד)
Pan
חיבור לסטריאו לערוצי כניסה ו Aux
סינון תדרים נמוכים
EQ גראפי 31 נקודות סטריאו (על יציאה ראשית)
ממשק הקלטה FireWire עם 16 כניסות ו 16 יציאות (24 Bit, 44.1KHz/48KHz)
תואם עם ASIO ו Core Audio; עובד עם Logic, Pro Tools, Cubase, Sonar, Digital Performer, Live ועוד.
שמירה והעלאת ערכי לוח
ערכים אלו ניתנים להעתקה בין הערוצים השונים ושמירה בתור העדפות משתמש
חבילת התוכנה עוצבה מחדש ומספקת את הגרסה האחרונה של תוכנת ההקלטה רבת הערוצים Capture™ 2.1, תוכנת האולפן Studio One Artist® 2.6 ותוכנת Virtual StudioLive editor/librarian/control לשליטה וניהול המיקסר וכוללת את טכנולוגיית המדידה Smaart.
בנוסף, תוכנות StudioLive Remote ל iPad ו QMix™ ל iPhone לשליטה מרחוק זמינות להורדה בחינם מ Apple App Store.
מצב נעילה להגנה מפני שינוי נתונים בטעות
שליטת Midi עבור:
העלאת נתוני סצנה ותוכניות אפקטים
שליטה בעוצמת יציאה ראשית ויציאות אפקטים


קישור לאתר החברה

קטלוג מוצר
צור קשר לקבלת הצעת מחיר