מיכה בלום - תכנון והקמת תחנות רדיו מקצועיות ומערכות קול - Micha Blum - Broadcast Design
דף בית מוצרים חברות מיוצגות לקוחות/פרוייקטים קישורים צור קשר מי אנחנו facebook  whatsapp  
 

  כרטיס קול חיצוני עם 60 ערוצים USB2.0 ו- Firewire

כרטיס קול חיצוני עם 60 ערוצים USB2.0 ו- Firewire

RME

Fireface 802
Fireface 802 הגרסה השנייה והמרגשת ל Fireface 800, הכרטיס הנמכר ביותר בעולם בתחום הסאונד המקצועי. ה Fireface 802 החדש מעניק שדרוג משמעותי לממירים, קדם מגברים ולסקציה האנלוגית אשר נבנתה מחדש עם אותה טכנולוגיה מה Octamic II ומוסיף עוד 2 כניסות ויציאות לעומת ה 800. טכנולוגיית ההמרה החדשה מעניקה את האיכויות הגבוהות ביותר שקיימות על כרטיסי קול מקצועיים ועם האמינות, המהירות והאיכות המדהימה והידועה של RME. הוא מתחבר למחשב גם בחיבור USB וגם FireWire ומציע שליטה אנלוגית עם טכנולוגיה דיגיטלית חסרת פשרות כיאה לכרטיס מקצועי של RME. ה FF802 מכיל ארבע קדם מגברים למיקרופון באותה הטכנולוגיה של ה OctaMic II החדש הנשלטים אנלוגית לשליטה מהירה ומדויקת עם אפשרות ל 4 כניסות Hi-Z לחיבור כלי נגינה. קדם המגברים בעיצוב סימטרי מציעים את אותה טכנולוגית ממירים פרללית מהיחידות היוקרתיות ביותר של RME ליחס אות רעש עוד יותר נמוך מהעיצוב הקודם. בנוסף ל 12 הכניסות והיציאות האנלוגיות ה 802 מציע זוג יציאות אוזניות עם שליטה אנלוגית באותה האיכות של ממירי היציאה ובעוצמה גבוהה גם לאוזניות עצלניות במיוחד. זוג כניסות ויציאות ADAT, חיבור AES/EBU ל 30 כניסות ויציאות בסה"כ. מתאים לכל סוגי המחשבים windows 7/8/XP ו- Apple Mac OSX 10.6 ומעלה 32/64bit ותמיכה ב iPad.

ממירים וקדם מגברים
ה 802 משדרג את הממירים מהדגם הקודם ומשתמש בממירים החדשים ביותר של RME שנשלפו ישירות מה Octamic II עם אותן השהיות ממירים סופר נמוכות, יחס אות לרעש של 116dB SNR אמיתיים, שעון חדש מבוסס שבב DSP עם דחיקה יעילה יותר של Jitter ותחום דינאמי גדול. הממירים החדשים מציעים איכות צליל בהקלטה והשמעה בדרגה הגבוה ביותר האפשרית היום ומיישרת קו עם מכשירי ה High-End של RME.
קדם המגברים החדשים אף הם נשלפו מה Octamic II עם זוג ממירים לכל כניסה אשר מסתכמים לסיגנל יחיד, מה שמגדיל את התחום הדינאמי ל 116dBA לסאונד נקי, שקוף והמפורט ביותר האפשרי היום, כמסורת RME, הקדם מגברים החדשים שקופים לחלוטין, לא מוסיפים ולא מורידים מהסיגנל המקורי לוורסטיליות האולטימטיבית.


תקשורת, DSP וממשק.
התקשורת החדשה מבוססת כולה על שבב ה DSP שנכתב מאפס על ידי RME שבשונה מכל חברה אחרת המתממשת בצ'יפ תקשורת "מדף" RME כותבים את כל התקשורת עם הדרייבר וההתנהלות של הכרטיס על DSP מבוסס FPGA בעל עדכוני קשוחה דחופים. לגישה הנ"ל יתרונות עצומים כמו ההשהיות הנמוכות ביותר בעולם ( קביעות buffersize הקטנות בעולם על Mac או PC (, היציבות והאמינות הידועה של RME, ביצועים גבוהים יותר, התממשקות עתידית לא מפונקת ולכל מחשב ( התקשורת מול המחשב ניתנת לעדכון מול כל סוג של שבב עתידי, USB או FireWire ) ותמיכה ב iPad ודורות חדשים יותר של כל סוגי המחשבים בעתיד.
מבחינת חיבורים ה Fireface802 מציג גם חיבור 400Firewire וגם USB2.0. שניהם מציגים את הביצועים הגבוהים ביותר האפשריים ל 30 ערוצי כניסה ו- 30 ערוצי יציאה בהשהיות הנמוכות ביותר בעולם. מול כל מחשב
שבב ה DSP הכפול מעניק תמיכה מלאה בתוכנת השליטה Totalmix FX עם אפשרות השחלה של קומפרסור ו EQ לכל ערוץ כניסה וכל ערוץ יציאה בנוסף לשליחה ל Reverb/Echo לצורכי מוניטורינג בהקלטה. הכל פועל ב 192kHz וברזולוציות של עד 40dB להענקת תחום דינאמי עצום לתוכנת המיקסר החזקה והחכמה ביותר בעולם ועכשיו היא נשלטת גם על ידי iPad, ליצירת מיקס באס מרחוק ובקלות דרך האפליקציה החינמית. תוכנת Digicheck מעניקה את כל האנלייזרים, מטרינג ( ואפילו הקלטת טייפ רב ערוצי ) להבנה וטיפול אנליטי בבעיות סיגנל באולפנים ובמופעים.
ה 802 מעניק חיבור לשלט חכם ( אופציונאלי )  שהופך את הממשק למשטח בקרת ווליום ו- Talkback עם כפתורים הניתנים למיפוי לכל פרמטר ב Totalmix FX כמו MUTE/DIM/SOLO/MONO בחירה ושליטה על ווליום למוניטורים וכל יישום אחר שצריך קרוב לאצבעות.

Totalmix FX

מערכת השליטה הידועה של RME ה Totalmix בגרסתה החדשה ביותר מגיעה ביחד עם הממשק החדש. המערכת מבוססת על זוג שבבי DSP, האחד לתקשורת והשני לעיבוד דינאמי של קומפרסור ו- EQ לכל ערוץ ושליחה לרוורב ודיליי סטראופוניים. ה totalmix FX בעלת מראה חדש ופשוט עוד יותר להפעלה עם אפשרות להקטנה והגדלה של ערוצים למראה ברור יותר מכל מסך, סקציית מוניטור חדשה ליציאות הראשיות, 4 יציאות Group ייחודיות, שליטה על הרוחב הפנורמי בכל ערוץ כולל MS-Processing, קביעת יחסי מופע ( Phase L/R ) קביעת עוצמת כניסה או יציאה בצורה אינדיבידואלית לכל ערוץ ועוד מגוון פיצ'רים מקצועיים וחשובים לעבודה חלקה באולפן. בנוסף במצב ייחודי ל 802 אפליקצית ה totalmix של RME מאפשרת שליטה מרחוק על כל אפשרויות הכרטיס, מעולה לנגנים מקליטים, הופעות ועוד מגוון יישומים הדורשים פעולה מרחוק.

מאפיינים:

8 כניסות אנלוגיות Line Balance
4 כניסות מיקרופון, Hi-Z לחיבור כלי נגינה או Line עם מתח פאנטום 48v ושליטת Gain אנלוגית
8 יציאות אנלוגיות Line Balance
יציאה וכניסה דיגיטלית מאוזנת AES/EBU
זוג כניסות ויציאות ADAT להוספה של 16 ערוצי כניסה ו 16 ערוצי יציאה נוספים 
כניסה ויציאה WordClock 
חיבור USB2.0 ו- Firewire
MIDI In/Out
זוג יציאות אוזניות או Line סטראופוני
רזולוציה של עד 192kHz





קישור לאתר החברה

קטלוג מוצר
צור קשר לקבלת הצעת מחיר