מיכה בלום - תכנון והקמת תחנות רדיו מקצועיות ומערכות קול - Micha Blum - Broadcast Design
דף בית מוצרים חברות מיוצגות לקוחות/פרוייקטים קישורים צור קשר מי אנחנו facebook  whatsapp  
 

  פאנל אקוסטי לתקרה

פאנל אקוסטי לתקרה

Primacoustic

Nimbus Ceiling Cloud
טיפול אקוסטי בתיקרות יכול ליהיות הפתרון הטוב ביותר לשליטה אקוסטית בסאונד. זה נכון בעיקר עבור התקנות מסחריות היכן שחלונות, דלתות ופרטי אומנות אשר אינם מאפשרים מיקום רכיבי אקוסטיקה על הקירות. חברת Primacoustic מספקת מבחר רחב של אמצעים אקוסטיים לתקרה, עבור מגוון רחב של מצבים. מערכת ענן התיקרה המודולרית Stratus עוצבה עבור אולפנים אשר מעוניינים בשליטה מירבית על מיקום המיקס. ה Nimbus ממשיך במסלול דומה אך עם חומרה זולה יותר ההופך אותו אידיאלי לשליטה בסאונד במסעדות, קפיטריות ואזורים עסקיים. מלכודת הבאס ה Cumulus התלת פינתי מותאם בחדרים בעלי שטח מצומצם פנוי בתקרה ובקירות. תיקרות משרדים ניתנות לציוד ב StratoTiles לשיפור אקוסטי, בעוד ה ThunderTiles ניתנים לשיפור האקוסטיקה וכמו כן מניעת סאונד לעבור בין חדר לחדר

פנל ענן אקוסטי לתקרה בגודל 60 x 120 ס"מ כולל ערכת תלייה
מבטל עודפי אקו והדהוד בחדר
נתלה בקלות בשניות לכל סוג תיקרה
משפר בהירות דיבור על ידי שיפור אקוסטי
ה Nimbus של Primacoustic הוא ענן אקוסטי בעל ביצועים גבוהים המתוכנן לתלייה מהתקרה על מנת ללכוד הדהוד בחדר באמצעות ספיגה של סאונד הפוגע בחלקו הקדמי תוך כדי לכידת החזרות בחלקו האחורי כאשר אקו מהדהד בחזרה מהתקרה.
ה Nimbus עשוי מפאנל בעובי 5 ס"מ העשוי מפיברגלאס בדחיסה גבוהה של 96 ק"ג למטר מעוקב ועטוף בפוליאסטר בעל שקיפות אקוסטית וקל לניקוי. ההתקנה היא קלה ופשוטה באמצעות מתפסי הענן היחודיים המסופקים עם הפאנל כולל הקרסים והכבלים לתלייה. כמו כל הפאנלים מסדרת ה Broadway של Primacoustic, ה Nimbus עבר מבחני עמידות בפני אש כדי לעמוד בסטנדרטים  ASTM-E84 ו Can/UL-S102 בשביל לקבל תקן Class A/1 לשימוש בטיחותי במקומות ציבוריים.  בדיקות אקוסטיות בוצעו במעבדת Riverbank על מנת לוודא כי שה Nimbus מספק ספיגה אפקטיבית לכל טווח התדרים של הקול.
קיים בשלושה גוונים ניטראליים על מנת להפוך את ההתקנה פשוטה ללא פגיעה בעיצוב המקום. מייד לאחר המיקום, ה Nimbus יפחית את רמת ההדהוד ואקו והשקטת רעשי רקע. תופעה זו תשפר במידה ניכרת את אפשרות התקשורת והורדת המתח עקב עייפות האוזן. זה הופך את ה Nimbus פתרון אפקטיבי למסעדות, קפיטריות, חדרי לימוד, לובי, ספריות, מרכזיות ונמלי תעופה היכן ששטח ההדהוד כה בולט אשר הופך את יכולת השיחה לקשה. עבור אולפנים, ה Nimbus מספק אלטרנטיבה זולה ואפקטיבית ל Stratus.
 


קישור לאתר החברה

עלון המוצר
צור קשר לקבלת הצעת מחיר