מיכה בלום - תכנון והקמת תחנות רדיו מקצועיות ומערכות קול - Micha Blum - Broadcast Design
דף בית מוצרים חברות מיוצגות לקוחות/פרוייקטים קישורים צור קשר מי אנחנו facebook  whatsapp  
 

  פרוססור דיגיטלי למערכות רמקולים

פרוססור דיגיטלי למערכות רמקולים

DBX

VENU 360
ה-VENU360 מאפשר אופטימיזציה מדויקת לאיכות הסאונד הגבוהה ביותר ממערכות רמקולים חיות או התקני קבע. כיורשו של סטנדרט התעשיה DriveRack 260, הדגם החדש VENU360 מוסיף תכונות חדשות כולל שליטה ממכשירים ניידים, ערוצי כניסה נוספים, DSP משופר ותפעול קל יותר.



"ה-DriveRack VENU360 מספק רמת כיוון לרמקולים שהיא הרבה מעבר למה שהיה אפשרי עד עכשיו," אמר ג'ייסון קונץ, מנהל שוק PA נייד והקלטה ושידור ב-dbx. "התוצאה היא מערכות סאונד שפשוט נשמעות טוב יותר, עם היתרון הגדול של שליטה מלאה על ה-VENU360 דרך לפטופ, טאבלט או אפילו סמארטפון."

ה-DriveRack VENU360 הוא מכשיר גמיש וניתן להגדרה במידה רבה, הכולל את החידושים האחרונים באלגוריתמי ה-AFS ו-AuoEQ של dbx (הראשון הוצג ב-DriveRack PA2 שהתקבל היטב בתעשיה). הוא מספק עיבוד כניסה נרחב וכולל את ה-AFS (Advanced Feedback Supression) השימושי של dbx, המגלה באופן אוטומטי ומסיר באופן מדויק תדרים בעייתיים הגורמים לפידבק. עיבוד כניסה נוסף כולל EQ גרפי 31-תחומים, EQ פרמטרי 12-תחומים עם יכולת בידוד תדרים (narrow notch), קומפרסיה של dbx, סינתיסייזר סאבהרמוני לאפקט עשיר יותר של התדרים הנמוכים, דיליי השהיה לסאונד הבמה וגייט לסינון רעשי ביניים.

מגוון הגדרות לקרוסאובר אפשריות עם תמיכה בטווח-מלא, 2-way או 3-way (תצורות ייחודיות של מונו 4-way, 5-way או 6-way זמינות גם הן). עיבוד מקיף ליציאות מסופק עם AutoEQ של 12-תחומים (8-תחומים ל-AutoEQ ו-4 תחומים להגדרת משתמש), קומפרסיה של dbx, שליטת גיין אוטומטית, סינטזה סאבהרמונית, גייט רעשים, דיליי למגדלים (עד 1000ms לכל יציאה), EQ פרמטרי 8-תחומים (לכיוון הרמקולים), לימיטר של dbx ודיליי לתיאום האלמנטים של הרמקולים.

חיבור מיקרופון מדידה RTA-M (נמכר בנפרד) לכניסת המיקרופון בפאנל הקדמי מאפשר שימוש באלגוריתמים Level Assist ו-AutoEQ, לאיקווליזציה ואיזון אוטומטיים מדוייקים של הרמקולים במקום ההשמעה, לתגובת תדרים חלקה ומדויקת יותר. מאחר וה-AutoEQ ממוקם כעת בשלב עיבוד היציאה, חלקים נפרדים של המערכת ניתנים לאיקווליזציה סימולטנית אוטומטית. דבר זה מאפשר שימוש ב-AutoEQ על מערכת הסאונד הראשית (FOH) כמו גם על מערכת המוניטורים שעל הבמה, אזורים, ומגדלי דיליי!

ניתן להגדיר ולהפעיל את ה-DriveRack VENU360 דרך מכשירי iOS, Android, Windows או Mac באמצעות אפליקציה קלה לשימוש ונתב Wi-Fi סטנדרטי המחובר לחיבור ה-Ethernet בפאנל האחורי של המכשיר. ה-VENU360 כולל גם מסך LCD קדמי עם ניווט בסגנון "מפה", מדי חיווי לכניסות וליציאות והשתקות להגדרת המערכת ולבקרה.

אשף הגדרה אוטומטי משופר (Wizard) מציע תמיכה כעת במוניטורי במה, ליצירת סט-אפ למערכת סאונד שלמה במהירות, בקלות ובאופן מדויק. האשף של dbx מגדיר אוטומטית מאות פרמטרים של אודיו בלחיצת כפתורים ספורים, ללא צורך בניסיון קודם באודיו. בין הפונקציות הרבות שלו, האשף כולל Level Assist, AutoEQ, AFS וכיוונונים מובנים עבור רמקולים של JBL, מגברי Crown ועוד רבים. ניתן לשמור עד 75 תוכניות משתמש, כך שאין צורך להכניס נתוני מערכת סאונד או אולם מסוימים פעם אחר פעם. ה-dbx VENU360 מספק כניסות XLR אנלוגיות מאוזנות וכניסות AES דיגיטליות לחיבור למיקסר, עם תמיכה בתצורות מונו, סטריאו, LCR וסאב מ-aux. שש יציאות XLR מאוזנות ניתנות להגדרה עבור מערכת הגברה ראשית, מערכת מוניטורים שעל הבמה, מגדלי דיליי, אזורים ועוד. ה-VENU360 מציע תאימות לשלטי הקיר בחיבור Ethernet של BSS Audio Contrio. עדכוני קושחה (firmware) עתידיים ניתנים לביצוע דרך חיבור ה-USB ופונקציית עדכון הקושחה.

  • אשף הגדרה מהיר חדש

אלגוריתם AutoEQ משופר - כיוון מדויק תוך שניות באמצעות מיקרופון מדידה

מערכת נטרול פידבקים AFS משופרת - עבודה מהירה, מדויקת ויעילה יותר

שליטה ממכשירים ניידים (Android, iOS, Mac, Windows)

עיבוד כניסות: 

קומפרסור dbx, איקוולייזר גרפי 31-תחומים, EQ פרמטרי 12 תחומים (עם אפשרות narrow notch), סינתיסייזר סאב-הרמוני, דיליי במה, גייט רעשים

עיבוד יציאות:
קרוסאובר (תמיכה במערכות טווח-מלא עד ל- 6-way מונו), 12-תחומי AutoEQ, קומפרסיית dbx, שליטת גיין אוטומטית, סינתיסייזר סאב-הרמוני, גייט רעשים, דיליי מגדלים (עד 1000ms ליציאה), יציאת EQ פרמטרי 8 תחומים (לכיוון הרמקולים),לימיטר dbx, דיליי לתיאום האלמנטים



קישור לאתר החברה

עלון המוצר
צור קשר לקבלת הצעת מחיר