מיכה בלום - תכנון והקמת תחנות רדיו מקצועיות ומערכות קול - Micha Blum - Broadcast Design
דף בית מוצרים חברות מיוצגות לקוחות/פרוייקטים קישורים צור קשר מי אנחנו facebook  whatsapp  
 

  תוכנת שידור ואוטומציה

תוכנת שידור ואוטומציה

Audisi

GML
מהשדר באולפן, הטכנאי בבקרה או בפיקוח ועד למנהל במשרד, תוכנת השידור המעודכנת והגמישה בעולם מציעה את הפיתרון המלא לתחנת רדיו.


תוכנת GML (גימל) של חברת Audisi מציעה פיתרון מלא לשידור, אוטומציה ובקרה בתחנת הרדיו. מבוססת שרת בסביבת חלונות, ללא צורך בחומרה מיוחדת, התוכנה בנויה ממודולים במבנה רישיון גמיש (יחידות הניתנות להקצאה לפי הצורך המשתנה). המודולים כוללים ממשקים לשדרן, לטכנאי ולהפקה בשידור החי, 'טייס' לשידור הרציף, ממשקים לעורך לתכנון ושיבוץ המשדרים הרחק לתוך העתיד (כולל הקלטת מעברים ישירות לתוך ממשק התכנון תוך כדי יצירת המעברים בין הקטעים), ממשק הקלטה (לוגר), וממשקי ניהול.
שני יתרונותיה הגדולים ביותר של המערכת הם המיידיות והגמישות.
מיידיות: זמני התגובה של התוכנה מהירים ביותר, וכל שינוי שנעשה במערכת מעודכן בזמן אמת בכל המערכת. בין אם זה שינוי בשיבוץ תוכן, פרסומות או עריכה של אודיו - כל מי שנמצא במערכת מקבל את השינוי בזמן אמת.
גמישות: התוכנה יכולה להתממשק מול מערכות חיצוניות - לדוגמה, קונסולת השידור הדיגיטלית מבית DHD - כדי לאפשר פיתרון מוכלל ומלא. משליטה על ניתובים בין אולפנים או משדרים באמצעות אוטומציה מתוך לוח המשדרים, ועד חיוויים ממערכת הטלפונייה היישר אל תוך ממשק השדרן - המערכת מאפשרת אינטגרציה ידידותית ומרשימה.



  • דיווחי שידור והשמעה
  • ייבוא אודיו ומטא-דאטה אוטומטי
  • עיבוד StereoTools לאודיו נכנס ולאודיו היוצא (ופלאגינים נוספים לפרוססינג ברישיון נפרד)
  • ממשק נגיש למערכות טראפיק - ייבוא ושיבוץ אוטומטי של פרסומות וחסויות
  • ניהול גישה למשתמשים עד לרמת שעת שיבוץ
  • שיבוץ לוח משדרים קדימה ללא הגבלה
  • תכנון ימים מיוחדים (חגים, ימי התרמה) מראש


קישור לאתר החברה

קטלוג הממשקים
צור קשר לקבלת הצעת מחיר